Karlsens kyllinger er er en superkjekk gjeng som er på på klassetur til Berlin! Om du har lyst, kan du følge oss på veien! Her kommer vi til å legge inn bilder - og skrive litt om det vi ser og opplever! Turen skal bli aller mest morro, men også litt alvor! Vi skal til Oslo, Kiel, Sachsenhausen og til slutt Berlin, før vi vender hjemover igjen! Bli med på turen da vel.....

tirsdag 14. juni 2011

Storinnrykk!

Vi sitter i lobbyen - og har kommet i prat med noen amerikanske jenter - fra South Carolina! Til en start var alle beskjedne - og jeg (Monica) måtte stå for all pratinga - men nå sitter jeg bare og smiler og lytter til en boblende samtale - nå går det unna!! Beskjedenheten er borte og praten går lerkende fint! Engelsken sitter som støpt hører jeg! Morro!

60 elever fra Skodje kom også nettop buldrende inn dørene her! De har vært på Tropicana - badeland! Det var vistnok enormt stort - og nesten umulig å orientere seg i!! Men de hadde hatt det morro!

Noen av våre jenter har vært på IKEA - og noen har lett etter en Burger King (usikker på om de fant den - men jeg tror det).

I morgen tidlig skal vi reise med buss til Kiel - kl 7 om morgenen! Båten skal gå fra Kiel ved 14-tiden! Jeg håper og tror at jentene kommer med flere innlegg og bilder i kveld! Om de får tid da! Akkurat nå er de superengasjert i samtalen med jentene fra South Carolina!

Morro :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar